torsdag 9 september 2010

Här kommer lilla Ludde...håhå, jaja...

Bärande på sitt täcke, håhå jaja. Emma var såå söt igår kväll. Jag satt och kollade på tv och hörde små trippande steg i hallen. Då kom Emma där släpandes på sitt täcke Hahaha. Hon såg sååå söt ut. Hon var inte riktigt vaken. ;)
När hon skulle lägga sig igen så ville hon ligga inne hos mig så hon fick ta pappas plats inatt. Ångrar mig lite nu för fy fanken vad hon har bökat inatt. Hon ligger inte still en sekund och hon pratar i sömnen. Inatt ropade hon på Engla flera ggr. ( Engla är hennes kusin )


Idag är jag sur.
Jag är irriterad över att det alltid blåser i den här stan. Jag ska cykla in till city idag och visst fan blåser det. Så underbart härligt med motvind. I löööve it!

Nu sa min son:
-Du kanske ska klä på Emma nu om hon ska vara på dagis vid 9.
Tur att man har en liten minipolis hör hemma. Bäst att rappa på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar