tisdag 7 september 2010

Jag kan gå...

...men det gör ont.
Det känns att jag försökte mig på att springa igår. Ont i ljumskarna??!!
MEN det stoppar mig inte. En promenix nu på förmiddagen och så springa en liten runda ikväll.

Tyvärr spökar min mage idag. Började igår kväll och har hållt på hela natten. Bajs oxå!
Men jag ger inte upp...det är klart att det snart blir bättre, eller hur?!
Det är otroligt påfrestande att ha ont i magen. Det sväller, jag får ont, det bubblar o kör varje gång jag har ätit och så magknip utan dess like. Ibland tror jag tarmarna ska explodera där inne.

Nu är Emma på dagis. Pappa Mu lämnade och hon sprang direkt in till kuddrummet utan protest eller tårar. Underbart!
Idag ska hon vara till 12 och sen ons och to kör vi lite längre och hon ska testa att sova på dagis.
Jag ska roa mig med att rensa min garderob under tiden.
Har liiiite väl mycket kläder. Får inte plats i garderoben. Konstigt det där...för jag har ALDRIG något att ha på mig?!

2 kommentarer:

  1. Glömde säga att jag tycker du har fått det jättefint på bloggen! Hoppas magen snart är bättre.

    SvaraRadera
  2. Tack! Det är min lillasyster som har fixat bloggen :)

    SvaraRadera