torsdag 30 september 2010

Herr Krupp

Vår lilla prinsessa vaknade nyss med en hemsk skällande hosta. Misstänker att Herr Krupp lär "knacka" på hos Fam. Unger inatt. OM hon får krupp inatt hoppas jag att vi klarar av att få bukt med den själva så att vi slipper åka in för att inhalera som vi fick senast.
Hon har ingen feber men är dunderförkyld så hon fick ligga inne hos oss nu.
Och jag tror faktiskt jag ska tacka för mig , krypa ner brevid Emma och försöka sno åt mig lite skönhetssömn.
Ska på tjejkväll på lördag och just nu känner jag mig inte i form för det. Behöver sömn och energi och så behöver jag "rustas" upp lite. Känner mig som en gammal sunkig grå kärring.

Helt sjukt vad jag längtar efter vår Thailandsresa..........Nu ska jag lägga mig o drömma om sol, bad, stränder, bikini, barfota, hängmattor, palmer, Singha, pad thai, kokosnötter, thaimassage, beachparty, grillade pilgrimsmusslor, tigerräkor, elefanter, little monkeys, baht, pruta, MBK, tuk-tuk.......Can you feel it?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar