söndag 12 september 2010

18-årskalas

Ja igår var vi på lite partaj. Syrran fyllde 18 år. Min lillasyster är nu stora tjejen ;)
Trevlig tillställning , gott att äta o dricka o lite roliga lekar. Barnen körde hela havet stormar och sen testade vi vuxna oxå den leken, shit vad kul det var. ( Synd bara att min mamma fuskade och puttade bor mig hehe )

Det blev inte så sent för oss, hemma innan midnatt MEN känner mig som om det vore party as hell igår. Emma har bökat hela natten så det har inte varit många timmars sömn inatt. *gääääsp*
Magen revolterar oxå av allt gojs jag tryckte i mig igår. Ingen bra magdag. Längtar efter den dagen då jag kan äta precis vad som helst utan att riskera att få ont :/

Nu ska vi ut o gå en runda hela familjen. Mysigt att ha pappa MU hemma igen.
Medan jag sitter här o skriver hör jag min dotter tetas med sin pappa. Allt är neeej nu för den lilla damen. Nääe, nääe, nääe.
Och sen har hon blivit en riktig liten retsticka och vill gärna göra tvärtemot. 2-årstrots? Hjälp!!!

Ååå vad jag ser fram emot den här hösten/vintern.
En partykväll inbokad, Ullared, tjejkväll hos Sara, spelkväll med vänner under planering, Thailand 3 veckor och så Sthlmstripp - umgås med vänner, gå på Berns o se Oskar Linnros.

Känns som att det kommer bli en perfekt höst/vinter!

Hej hopp!

Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar