lördag 25 september 2010

Eftermiddag?

Nää, det är knappt förmiddag och ändå känns det som om det vore lååååångt efter lunch.
Emma sitter just nu och äter potatis och köttbullar. Hon sa att hon var "hunni" så det var bara att värma lite käk. Klart att hon var hungrig, vaknar man kl 06 så är det ju dax för käk nu.

Inte OK att gå upp så tidigt MEN måste erkänna. Fan vad man hinner mkt.
*Frukostmys
*Mussesklubbhus och lite vila på soffan
*Pussel o lek i Emmas rum
*Plockat iordning här hemma
*Fixat oss
*Fika
*Långpromenad

Ja och nu sitter vi här rastlösa ;) Jag dricker kaffe för 3:e gången idag. JA, jag vet, inte bra för min mage, men hur faan ska jag annars kunna hålla mig vaken?
Snart dax att lämna Emma hos mormor och sen ska jag vidare in emot stan. En hel dag för mig själv gutt? O ja!

Det enda som ogillas idag är att jag har mensvärk from hell. Men förutom det är jag säker på att det här blir en toppen dag/kväll/natt.
Och så håller vi tummarna för att min man vinner golfen idag.

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar