torsdag 23 september 2010

T R Ö T T

Jag vet inte om jag någonsin har varit så här trött. Känns som om jag har varit vaken i flera dygn. Frusen, ont i kroppen, huvudvärk, svullna ögon och E X T R E M T trött.
Gäspar konstant.
Försökte lägga mig och sova, kroppen vill men inte knoppen. Tusen tankar som bara far runt.

Jag att jag är konstig, men jag har redan börjat fundera på vad vi ska packa med till Thailand. 4 veckor kvar och jag "packar" redan. ( fast bara i tankarna än så länge )
Jag ligger oxå och funderar på saker som jag behöver göra och vad det är jag har glömt att göra. Det känns hela tiden som att det är något jag har glömt, men jag vet inte vad??!!
( Om nå´n har fyllt år och jag har glömt att gratta så ber jag om ursäkt...sorry )

Jag, människan med fullständig kontroll och som alltid hade koll på allting, har fortfarande inte efter graviditet o amning 100% hjärnkapacitet. Helt sjukt, jag har fortfarande bomull i hjärnan.
Jag är disträ, förvirrad och har minne som en guldfisk.
Känner att jag inte har återfått riktig energi heller...är konstant trött.
Visst, en hel del orkeslös/trötthet kommer givetvis från min sjukdom MEN det tar verkligen på krafterna att ha småbarn och ju äldre man är när man får barn, desto tröttare blir man.
Jag kan inte minnas att jag var så HÄR trött efter mitt första barn...men då var jag ju ung. Eller jag menar, YNGRE!
Skulle fylla 20. Ja herregud, bara barnet ju ;)

Vad händer idag då? Efter att jag har gäspat klart blir det promenix, städning, ÖoB, banken bla.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar