tisdag 28 september 2010

Gissa vad jag har gjort?

Jo jag har shoppat idag. Jag har shoppat, shoppat, shoppat och shoppat och jag är sååååå nöjd.
Vinterkläder till Emmis , check.
Födelsedagspresenter till henne, check.
Julklappar till henne, check.
Kläder och lite bra att ha saker till skruttan.
Jag har köpt födelsedagspresenter till kompisars barn som fyller år inom kort.
Jag har köpt lite inredningsprylar.
Patric och Micke har oxå fått lite grejer
Lite smått o gott till mig tex strumpor, underkläder, hårvårdsprodukter(Bobby´s som här hemma kostar mellan 60-70 kr kostade där 9.90...Öh? ), nackelack, vantar, halsduk mm
Städ o tvättprodukter
Köpte även en del saker som jag ska skänka till ett barnhem i Polen. Är några tjejer från Kalmar som snart ska åka dit. Så jag och min kompis Pillan köpte saker dom behövde, schampoo, duschtvål, tvättmedel, papper, pennor, kritor etc.
Ja det är en hel del o lite till som har handlats idag. 3000kr fattigare MEN väldigt nöjd!
I Lööööööve Ullared!


Nääe nu är jag sååå trött så jag kommer somna medan jag borsta tänderna.

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar