söndag 5 september 2010

Helgen i bilder

Idag var vi o hade lite lek på lekplats. Micke o jag hade en gungtävling. Vem kan hoppa längst?
Micke vann ju såklart men han är ju längre än mig så då är det ju klart att han hoppar längre...eller?

Det var iaf en jätte rolig stund och Emma tyckte nog hon hade en konstig mamma o pappa :)






Vilken snitsig landning ;)


















Mys hos fam Hultén






Jag bakade goda cocostoppar med ljus o mörkchoklad på.




Pappa fyllde år. Var där på en fika och fick smaka den goda tårtan som Lina hade gjort. Mumsigt värre.



Min bonus farmor o farfar, Maj o Rolf



Och så lite bilder från skälby























En mysig, bra o rolig helg!


Nu ska jag göra mig lite kvällsmat , krypa ner under filten och se på film, The last song.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar