måndag 29 juni 2015

Nostalgi

Vilken dag det var igår. Och vad det känns i hela kroppen idag. Helt slut i kropp och knopp. Överkörd av en ångvält men ändå så mycket glädje i kroppen. 

Hade så himla kul igår. Bästa dagen på länge trots att det bitvis var extremt jobbigt. Sol och varmt var det. 

Tur hade jag oxå. Borde köpt en triss. 
Började dagen med att Gotte hämtade MU och mig. Vi körde och på motorvägen vid Ikea ungefär saknade jag mobilen. Hade glömt den hemma, trodde jag. 
Hem och letade. Hittade den inte. För nä, den låg på biltaket. Kom på att jag hade lagt den där när jag skulle packa in i bilen. Troligtvis är magneten i skalet min räddning. För det är helt otroligt att den låg kvar. Pjuuuh!
Det ska tilläggas att jag glömde både mobilen och annat på banan under dagen. Men återfick det. Borde ju ha lärt mig efter att jag la ifrån mig mobilen häromdagen på Ikea??!!
Men..jag är inte som förut. Jag är enormt disträ och hjärntrött. 
Har noll koll på saker o ting. 

Otroligt kul golftävling jag var med på med massa jippon under varje hål. Men...8,5 timma tog rundan. Eh...
Jag var totalt slut. Som tur är kunde jag gå i min egen takt. 
Fick både sätta mig och lägga mig ner ibland pga av trötthet och gung. 
Men jag bet ihop o kämpade på. Så gjorde även Gotte och MU. Väldigt bra spelat hela dagen. Lite ilska ibland efter vissa slag och puttningar hehe

Dom andra som gick med på rundan var helt fantastiska och jag lärde känna en supergo tjej, Louise, som jag klickade väldigt bra med och definitivt kommer ha kontakt med i fortsättningen. 

Det bjöds på en hel del alkohol under dagen. Men en del drack på rejält. Dom kan inte ha varit där för att vinna, om man sä. Haha

Efter rundan var det liveband och aftergolf. 
Sen gick vi och fixade oss innan det bjöds på skumpa i trädgården. 
Följt av grillbuffe. 
Sen prisutdelning. Micke o Gotte vann!!! Dom är grymmma! 
Lite musiktävling sen kom Noice in och spelade. Tjoho
Och efter det Dag Finn, Sha-boom. Sånt ös

Och så körde dom ett par låtar ihop. Så mycket minnen. Notstalgitripp. 
Sjukt bra. Alla dansade. 

Sen var det disco och en DJ som underhöll. Världsklass!

Jag var så trött när Patric hämtade oss. Men så nöjd och glad.Och tacksam över att dom ville ha med mig som maskot. 

Idag har jag knappt rört mig. Inga krafter kvar alls. 
Kör en återhämtningsdag. 














Det här vrålet kom från Gotte:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar