lördag 27 juni 2015

Tjejdag

Idag har Emma och jag haft en tjejdag. Vi tog bussen in till stan. 
Hon hängde med mig när jag fixade naglarna. Och tjejen som fixade mina målade och fixade  även Emmas naglar. Filade, putsade, lackade och så händerna i "torkmaskinen" Hon var sååå lycklig. 
Sen fick Emma bestämma mat och fikaställe. Det blev 4-kök. Och så shoppade vi lite. Vi valde varannan butik. 
Väldigt mysig dag och vi båda var nöjda.




När vi kom hem gick Emma direkt och lekte med två kompisar. 
Jag tog en kaffe ute i trädgården. 
Lite plock och fix här hemma. 
Sen kom Patric och hämtade Emma. Hon sover hos honom och Tilda inatt. Mys. 

Micke hämtade mat. 
Jag tog en pw med syrran. Det går inte så snabbt men det går framåt. 

Slappade en stund framför sommarkrysset. 

Jag har plockat fram kläder och packat lite inför imorgon.
Ska med Gotte och Micke på en golftävling på Ekerum. Där det är jippon och bjudning vid varenda hål. 
På em får man låna pool o spa
Det är champagne/ drink på terassen. På kvällen middag, underhållning och Dj. 
Kommer nog bli kul. Hade panik över vad jag skulle ha på mig men tror det får bli detta. ( ursäkta fejset. Osminkad och trassligt hår )

Livrädd att jag inte ska orka gå hela tiden imorgon. Eller att jag blir mer gungig ån vanligt. Men som tur är finns golfbil. 
(Och mediciner.)
Ska bli kul. 

Lite orolig bara över mitt öra som geggar igen och gör ont.
Men återbesök om några dagar. Härdar ut tills dess. 

Nu ska jag sova. Upp tidigt imorgon. Klockan ringer 06. Pjuuuh!
Mitt i natta. 
Men måste gå upp lite tidigare så jag/balansen kommer igång. 
Kan inte stressa på morgonen. Då blir det värre. 

Natti 

Dagens roliga





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar