lördag 27 juni 2015

Nattbuss

Sitter på nattbussen. Jag vek ner mig och åkte hem. Har varit ute med Helena och Jonna. 
Det var supertrevligt på förfesten men jag som aldrig går ut längre kände mig helt vilsen. Och trött. 
Allt stim och ljud. Hjälp. 
Jag är inte mig själv. Det märks klart och tydligt. 
Tänkte struntar i att följa med idag men bad Helena att dra med mig. 

Jag har tagit det lugnt med drickan. Men drack nog det godaste jag har druckit,  nutellashot.


Jobba tog en bild när Helena o h jag tog selfies. Hahaha Kul sällskap. 


Jag hade på mig gardinbyxor idag haha
Man måste våga vara lite annorlunda 


Längtar efter sängen. T T G (trött tråkig och gammal)

Idag var vi hos svärmor som bjöd på lunch på Sea Salt. Sen en fika på hennes uteplats. 
Nice utsikt. 


Imorgon ska Micke spela golf och jag och Emmis till stan en runda. 

Snart sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar