fredag 5 juni 2015

Simma lugnt

Inatt har jag sovit dåligt. Vaknade och trodde jag var på sjukhuset. Kände mig på örat, det var kvar. Pjuuuh. Drömde att dom tog bort det helt Hahaha

Är verkligen stressad över operationen men antar att det är normalt. 
I eftermiddag ska jag ringa ÖNH och få mer info och OP-tid. 

Nu ska jag ta mig i kragen och åka till gymmet snart. 
Men först ska jag heja på Emma när hon springer i mål på Lindsdalsloppet. 
Hon var så taggad för detta. Det är första gången. Hon avskyr när det är månadsjoggen. Springa är inte hennes grej. 
Men igår pratade vi mycket om att man inte behöver vara bäst eller tävla med dom andra. Att hon bara gör sitt bästa. Kan hon springa lite så är ju det jättebra. 
Då sa hon: Ja jag kan tävla mot mig själv. Klok tjej ❤️

Efter lunch ska vi åka till simhallen. Lite lek och bus. Passa på att bada när Emma o en vuxen ändå går in gratis
på simskolekortet. Och jag kan bada innan operation. Sen blir det inte bad på ett tag för min del. 

Emma är så söt. Nästa vecka är sista simskolan. Då vill hon ge sin simlärare ett armband. Det skulle vara svart men ha blåa pärlor för det är som vatten sen skulle det stå "simma lugnt". Hihi. 

Kul idé. 


Ny bylinebild idag. Helt ok. Fast jag ser lite bajsnödig ut Ha ha ha

Fick mail  nyss av en läsare om att det var en bra krönika. Alltid kul. 
Den handlar om väder o vind. Läs vet ja!

Och hörrni...i dag är det fanken sommar. Tjohoo ! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar