onsdag 10 juni 2015

Islatté

Jag har nog aldrig tagit det så lugnt som jag gjort i två dagar nu. 
Ligger mest och vilar. Känner mig trött och matt. Det spänner på hela vänster sida runt örat. Uppe i huvudet. 
Gör ont. Hugger till. Har svårt att gapa och tugga. 
Jag känner mig lite darrig, ostadig och hasar fram. Men...jag måste ändå säga att jag mår helt ok. Trodde det skulle vara värre. 
Mamma var förbi på en kaffe idag och hjälpte mig att byta förband. Det hade blött igenom igen. 

Annars har det inte hänt så mkt. Jag har njutit av solen. Tog årets första islatté. 


Idag hade Emmas klass bokstavsfest och man fick vara utklädd om man ville. Så imorse skickade vi iväg lilla Draculaura till skolan ;)


Sötnos ❤️

Imorgon har hon sista skoldagen och sista simskolan. 
Hon går två dagar i nästa vecka. Då ska hon med fritids till Ljungnäs. Sen har hon långledigt. 

Igår somnade jag vid 21. Lär nog göra det ikväll med... #tröttkeps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar