torsdag 4 juni 2015

Äntligen

Men allvarligt, är det på riktigt? Blå himmel och sol. 
Sommarn är på väg. Tjohoooo!
Det kunde ju bara sluta blåsa oxå. Fast inte gnälla nu. Vara tacksam för det "lilla". Sol är magiskt. 

Min krönika imorgon kommer handla om väder och vind.
Kanske är det en ny byline bild imorgon oxå. Vi får väl se. 
Var ju och tog lite nya somriga bilder. 
Nöjd blev jag inte men det blir jag ju aldrig. 



Men ...jag har ändå accepterat att det är så här jag ser ut. Och det kunde varit värre haha

Emma var med in på Barometern/Östran när jag tog kort. Vi tog en fika med Patric och så gick vi en runda på stan. På vägen hem tappade hon en tand i bussen 





Träningen går bra. Jag känner mig starkare och inte lika "lös"
Är kul att träna när man ser resultat. Synd att jag inte kommer kunna träna på ett tag nu framöver. 
Men jag ska köra på denna veckan iaf. 

Nu är Emma på torpet med sina klasskompisar. Och lever som man gjorde förr. Kul. 

Jag ska till gymmet sen njuta av solen innan det är simskola för Emma. 

Igår hade hon en kompis med hem. Jag hade en fixardag. 
Taket på paviljongen hade blåst av och gått sönder. Sydde och fixade med det. Tvättade. 
Skrev på nästkommande krönika eftersom jag inte vet hur jag mår efter OP. 
Plockade lite här hemma. 
Har svårt att koppla av. Tankarna maler. 
Är så stressad och nervös över OP. Mår illa bara jag tänker på det. Och får magknip. 
Satte mig och pärlade. Då tänker jag inte på nåt. Utan bara fokus på pärlor. 
Gjorde massa fint som jag blev väldigt nöjd över. 
Armband till Emmas lärare och pedagoger.


Snart sommarlov. Helt galet ju. 

Gjorde ett halsband igen. Blev fint. Kul att testa sig fram lite. 
Gjorde fler armband. Blev inte klar med alla. Ska fortsätta ikväll. 





Att pärla är terapi för mig. Orkar bara inte hålla på så länge. Måste ta många pauser. 


Nähe. Göra lite nytta sen boosta mig med lite med D-vitamin. Soooool ☀️

Psst. Ni smörjer väl in er...och barnen noga?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar