torsdag 4 juni 2015

Pärlmani

Har pärlat hela kvällen. Har varit tvungen. Annars skulle jag tänka ihjäl mig på operationen. Mamma. Hjälp vad jag är rädd. 
Tuffa Malla är inte så tuff som alla tror. 

Har testat en del nytt ikväll. Blev mkt fint. Nu börjar det bli slut på pärlor hehe
Måste beställa nytt. 



Idag struntade jag i gymmet och stack ut och sprang. 
Motvind och en nära döden upplevelse , satte tuggummi i halsen, sabbade mitt hopp om att springa 5km under 25
Typiskt. 
Men sprang på 25.44 tempo 5.08. 
Jag är rätt nöjd ändå. 

Gotte tog med sig hämtmat och kom ut och åt lunch med Micke och mig. Vi satt ute i solen och njöt. Fan så glad man blir av sooool!

Hämtade mina glasögon idag. Är väldigt nöjd. Men kommer bli svårt att vänja sig. 
Älskar mina solglasögon jag fick på köpet 
med min styrka även i dom. Michael Kors. Jiihaaa!





Jag har varit på simskolan med Emma. Det går super!
Vi ska åka dit imorgon och bada, leka och öva själva på att simma lite. 
Emma och jag lekte med lego när vi kom hem. Jag tog ett långt bad. 
Sen har jag bara kollat tv o pärlat. Skön kväll. 

Micke är på väg hem från jobbet nu.  Han har kört förbi McD. Tur. Jag höll på att dö av hunger. 

Ska lägga mig efter nattamaten. 

Gymmet imorgon bitti. 

Natti 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar