söndag 7 juni 2015

Frukost på trappan

Lite sömn inatt med. Hostig Emma. Gungig Malla. 
Men vaknade ändå ganska pigg imorse. 
Vi gjorde frukost o satte oss ute på trappan. Mysigt. 


Emma fick bara i sig två bett på en macka. Hon har ingen feber men är väldigt täppt,hostig och rosslig i 
bröstet. Man brukar ju inte känna sig så hungrig när man inte är pigg. 

Jag ska åka till Modehuset och uträtta lite ärenden. Vet ju inte hur jag kommer må den närmsta tiden efter OP. Hoppas ju så klart på det bästa men måste ändå fixa klart saker om jag nu skulle ligga dålig. 

Är skolavslutning nästa vecka. Vill så gärna gå på den ❤️

Visst är det underbart att solen skiner. Man blir så glad. Men nu kommer det ett men. Men blåsten? Allvarligt? När ska vinden vända?

Äh man får väl vara glad för solen iallafall ☀️


-Vad är klockan?
Det frågar Emma en till två gånger i timmen.
Haha fattar inte varför för vi har ingen tid att passa. 

Men om mindre än 30 min öppnar Modehuset och då ska jag vara där !

Ha en härlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar