lördag 13 juni 2015

Blandade känslor

Livet är verkligen hemskt och väldigt orättvist ibland. Jag tänker på tjejen som försvann...och som hittades död. Lisa. 
Vår värld kan verkligen vara grym. Så mycket ondska. 
Svårt att hitta ord.

Konstig dag idag med blandade känslor. Upprörd över Lisa. Trots att jag inte känner henne så gör det ont. Kanske för att jag själv har barn och får panik bara av att tänka tanken att något skulle hända dom. 

Sen har jag känt kärlek ,glädje och fällt en tår av att se prinsens bröllop idag. Underbart ❤️

Och även känt harmoni över en helt fantastisk dag. 
Häng i trädgården precis hela dagen. Underbart. Emma hoppade i vattenspridaren. 
Vi åt lunch ute och efter det gick Emma till en kompis och var där tills nu ikväll. 
Vi kunde höra hem till oss hur hon skrattade och hade kul. Härligt. 

Jag tog en liten promenix. Gick min vanliga runda. Det gick inte snabbt och marken gungade men jag klarade det kändes helt ok. Även om jag blev helt matt när jag väl kom hem. 

Ikväll har vi grillat. Ryggbiff. Fantastiskt gott. 
Sen bara hängt på den inglasade altanen. Njutit av en härlig sommarkväll.
Emma somnade där ute. Mysigt.

Nu ligger jag i sängen. Helt slut. 
Gör lite ont i örat och jag känner att det liksom "blaskar" där inne.

Tvättade håret idag och bytte förband. 
Tog lite kort på ärret. Vågar inte lägga upp det här.  Ser faktiskt inte så trevligt ut. Varken bakom eller i örat. 
Nästan så jag själv mår illa av att se det.

Imorgon ska det visst bli sämre 
väder, iaf på förmiddagen. Så då ska jag försöka städa lite. Om jag orkar. 
Micke ska spela golftävling. 

Natti natt 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar