onsdag 17 juni 2015

Roadtrip

Vi packade in oss i bilen i morse. Mot sjukhuset och läkaren. 
Ta bort förbandet över örat och ta ut ett skydd som låg i örat. Ärret bakom örat såg fint ut. I örat, så där däremot. 
Rött o irriterat. Trumhinnan hel än så länge. 
Fortfarande ta det lugnt. Droppar till öronen i 10 dagar. Förband på igen och återbesök  om 14 dagar. 

Men kan ta av förbandet o lufta nu iaf. Skönt.

Vätska bakom trumhinnan så jag får räkna med mer ostadighet än vanligt ett tag. 
Höll på att kräkas på sjukhuset när han grejade i örat.
Gjorde ont. Men. Jag känner mig hoppfull för första gången på länge. 
Det kommer bli bra det här. Hoppas hoppas. 

Nu rullar vi mot Norrköping. 
Fira farbror Bernt som fyller 70 år. 

Sen vidare till Sthlm till en annan bjudning. 
I år blir inte midsommar som den brukar vara. Nyopererad. Måste ta det lugnt. Inte på hemmaplan med årliga traditionen  med vänner. 
Känns lite konstigt. 
Men som tur är kommer den ju tillbaka igen...
Och det kommer bli en bra midsommar ändå fast med andra vänner denna gången. Och jag får väl helt enkelt bara ta det lugnt och titta på när alla andra grejar. 
Men jag fick dricka ett glas skumpa sa läkaren. Och dansa i lugnare tempo. Alltså inga hopp. Hehe
Får väl bli tryckare då ;)

Nu ett lite stopp i O-hamn. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar