söndag 7 juni 2015

Ur balans

Ikväll lekte Emma att hon kom från Albanien och hette Francesca. Haha. Märkliga lekar men roligt att hon har fantasi ;)
Hon har ingen feber men är väldigt täppt och hostig. Hon ska vara hemma imorgon och vila upp sig så att hon kanske orkar vara med på vandringen till Värsnäs som dom ska göra med klassen på tisdag.  

Det har varit en dag med blandade känslor. 
Var på Modehuset och fixade lite inköp inför kommande veckan. 
Ulla och hennes kärlek Ingemar kom på en fika. 
Emma fick åka en runda i hans häftiga bil. Nöjd tjej. 




Nina o barnen kom förbi för att muntra upp mig lite. Tack ❤️
Jag tog en pw 
Ett bad. 
Vi hämtade pizza
Patric kom förbi på en fika. ❤️

Jag har pärlat. Legat på soffan. 

Jag har försökt hålla humöret uppe för Emmas skull idag. Men har stängt in mig flera ggr på toan och gråtit. 
Jag är så jäkla nervös. Känner mig helt konstig i kroppen. Darrig och hög puls. 
Vill så gärna vakna och må bra. 
Att jag kommer vara gungig förstår jag. Men jag hoppas min balans inte är helt ur balans.  
 Men men. Varför oroa sig över något jag inte kan påverka?!

Ska sova nu. 

Natti ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar