måndag 11 oktober 2010

Svullen

Inte nog med att jag är svullen om buken, jag är enormt svullen om händerna, fingrarna är som korvar, liksaså fötterna o tårna. Jävla vätska. Jag är så svullen om fötterna så att jag har svårt att gå.
Bajs!
Idag ringde dom från kirurgen. Fick en akuttid dit på onsdag. Hua! Fingrar i stjärten igen. Nice!
Vill bli frisk nu och att jag ska slippa äta all jäkla medicin som har mer biverkningar än den gör nytta!

Idag har vi varit på Ikea och småtittat på kök. Vi ska renovera köket och har väl lite planer på hur vi vill ha det men...det är fan mycket att tänka på.
Innan vi gör köket så ska vi fixa iordning hallen och så ett rum nere i källaren som Patric ska ha.
Ska bli kul att äntligen börja fixa lite i huset. Gutt å de då va!

Nu är det soffhäng som gäller och sen sängen tidigt.

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar