fredag 15 oktober 2010

Fredagsmys

Har haft en jättemysig eftermiddag/kväll med man & dotter. Sonen är ute o letar tjej, jag vill bli svärmor ( dock INTE farmor...inte just nu iaf ) hihi...
Emma har styrt o ställt här hemma ikväll. Hon är så söt vårt lilla charmtroll. Jäklar vad hon kan mycket nu.
Hon säger så mycke saker. Hon pratar typ heeeela tiden. Jag fattar inte det. Vem kan hon fått det ifrån? Micke är ju inte så pratig och jag är ju väldigt sparsam med orden...*host, host* ;)
Igår vid nattningen fick man ju höra att man var dumma mamma. Förmodligen inte sista gången. Varför är det alltid mamman som är den dumma? Hur kunde det bli bara mitt fel att hon skulle gå och lägga sig? Micke var ju oxå där???

En räkmacka deluxe och en Åbro sommarspecial satt fint till Idol men den sitter inte lika fint nu för magen känns överfull. I feel sick :(
Tyst, jag hör något......ssccchhh....jaha...det var min kudde som ropade. Bäst att lyda.
Natti!

Psst Min man och jag har varit tillsammans fem år i år , förlovade i fyra och gifta i ett. Kärlek <3
Vi firar snart vår 1-åriga bröllopsdag på samma strand som vi gifte oss på. Mysigt!

Jag älskar dig Mikael Unger, idag, imorgon, för alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar