onsdag 6 oktober 2010

Är det inte det ena så är det...

...det andra! Snoren rinner o vettet försvinner. Börjar bli tokförkyld. Svullen o röd i ögonen, tjock i halsen och en näsa som rinner konstant. Inte nog med det så känner jag mig uppsvälld i magen och är illamående.
Välkommen till gnällbloggen!
Känner att jag verkligen inte har tid, ork eller lust att vara sjuk.
Jag vill vara pigg och sprudla av energi. Hm...I wish!

Idag har jag haft en snabbdate med Pillan. God fika på Café Nilsson!
Nu ska jag ta min dotter på en cykeltur till affären och sen blir det hem o mysa en stund.
Kvällen blir soft! Jag ska bara ligga under en filt och inte göra nå´nting. Ännu en gång, I wish! Jaja , men önska får man ju iaf.

Men vid 21.00 är det ingenting som kommer rubba mig från soffan och tvn. Grey´s Anatomy och McDreamy & McSteamy att vila ögonen på ;)

Gud vad jag helt plötsligt blev sugen på clementin. Måste sticka och köpa! Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar