söndag 3 oktober 2010

Facebook

Såg precis ett inlägg på facebook som jag reagrerade på...hm...en del har inga hämningar utan kastar ur sig precis vad som helst på facebook utan att tänka på att familj o vänner blir utlämnade. Ibland är facebook fan en lekstuga. I know, I´m stucked in facebook men det är lite överdrivet ibland o inte speciellt givande att läsa att nå´n är på väg till jobbet, eller på väg hem från jobbet, eller vad dom ska äta till middag, eller att dom ska gå o lägga sig. Hahaha helt sjukt att man medverkar i den där soppan.

Vuxenlekstuga ;)



Idag har jag ett så´nt där obehagligt rastlöshetskryp i kroppen. Jag är jättetrött men känner mig uttråkad och vill hitta på nå´t, fast att jag eg inte har ork o lust att göra nå´t. Moment 22.
Vill gå på bio men ligger som en padda i soffan , osminkad och i myskläder = går ej visa sig på sta´n.
Vill se en bra film hemma men näää INGEN duger. Hittar ingen film som jag får feeling för. Jag vet, jag är kräsen o jobbig.
Men min man kom på den briljanta idén, vi umgås och spelar kort eller spel.



Tack älskling, bra idé! Och tack för att du biter ihop och älskar mig ändå när jag är gnällig och ingenting duger ;) Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar