söndag 3 oktober 2010

Söndag

Idag är en riktig slappardag. Vi gör INGENTING! Vi cyklade en runda och tog en kaffe hos mams o paps, lagade lunch, nu sover Emma o vi andra slappar.

Drack inte mkt vin igår men ändå är jag enormt trött idag. Var en trevlig tillställning hos Sara. 10 tjejer var vi så det "kacklades" för fullt ;)
Vi gick aldrig ut igår utan stannade hemma hela kvällen. Det är mycket mysigare med "hemmafester" tycker jag.


Nu ska jag ut o powerwalka med lillsyrran. Behöver röra på mig efter allt onyttigt som har ätits i helgen. Bikinin ska ju snart på...hur ska det gå?Lite jobbigt om man ska gå och hålla in magen i 3 veckor :/

Resten av dagen/kvällen blir med myskläder på och allt går i slowmotion. Härligt!

Trevlig söndag!



Usch var jag är less på alla "stackars" människor där ute som måste älta gammalt och snacka skit om andra. Hur orkar du/ni?

What goes araound comes around!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar