måndag 4 oktober 2010

Jag får skylla mig själv

Ja, jag lever inte som jag borde så idag är ingen bra magdag men jag får skylla mig själv.
Dricker kaffe i mängder...alldeles för mkt kaffe. Men jag kan inte sluta, I löööve kaffe! Om jag var tvungen att välja mellan Micke o kaffe så skulle valet bli svårt hahahah. Skulle givetvis välja Micke men jag skulle vara "otrogen" och smyga med kaffet då o då ;)
Nu behöver jag inte välja MEN jag borde minska ner på kaffet, I know. Men faan...det går inte. Ju mer jag tänker på att dricka mindre desto mer dricker jag.
Jag skulle minska ner på sött...eh...hur har det gått? Inte såå bra med tanke på att det alltid finns nå´n jävla marabou chokladkaka el annat skit här hemma. Karaktär, nää det har jag inte!
Jag skulle äta ofta men små portioner...går väl oxå sådär.
Inte så mycket stekt eller el fet mat...*suck* Ingen kommentar
Alkohol...öööhmmm...
Inte har så mycket uppbokat eller stressa. Svårt med tanke på att stress is my middle name.

Som sagt, idag är ingen bra magdag, uppsvälld buk och kramper som är o-nice! Jag måste skärpa mig!

Men tyvärr finns det ingen tid för vila idag, måste städa. Imorgon kommer en från banken som ska värdera huset.
Får vila imorg...

Guud vad jag blev sugen på kaffe nu ;)

2 kommentarer:

  1. Men vadå... ska ni flytta?

    SvaraRadera
  2. Näää då, inte än iaf.Men vi har bara hyrt huset av Mickes mamma innan. Nu får vi köpa det för en billig peng men ska värdera det först för bättre lånemöjligheter. Dax att börja renovera nu ;)

    SvaraRadera