torsdag 14 oktober 2010

Stressad

Jag känner mig stressad. Läkarbesök hit o dit, möte på jobbet,schemaplanering, planera dagistider, föräldrarmöten både för stor & liten, utvecklingssamtal, städa, laga mat, plocka, plocka, plocka efter Emma, leka och sysselsätta henne och så hinna med övrig familj, vänner och gärna lite egentid. Och så en "to-do" lista på grejer som måste göras innan vi åker. Asså jag har det såååååå jobbigt! ;) Tur att jag snart får semester.
Vi åker om 11 dagar. Magiskt!

Igår var jag hos läkaren, idag har jag varit på möte på jobbet ( samt klämt in en fika med Ramona på stan ) nu har svärmor varit här en runda och så har jag lagat mat, imorgon är det besök hos läkaren igen....men i helgen ska jag fan inte göra nå´nting!!!
Oplanerad helg...känns helt sjukt!
Min man ska däremot ut med dom "tuffa" grabbarna och dricka öl på lördag ;)

Näähe...innan det blir en date med soffan så ska jag ta min dagliga dos av powerwalk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar