måndag 26 oktober 2015

Lyckligt lottad...

...som har Lotta. 

Vi har känt varandra i drygt 7 år nu och ändå känns det som att vi känt varandra hela livet. 
Lotta har blivit en väldigt speciell och nära vän för mig. 
Jag har några såna vänner. Som står mig väldigt nära. Som kan gå dagar och veckor innan man hörs av men man vet ändå alltid att dom finns där. Vi vet vart vi har varandra. 
Ni vet vilka ni är ❤️ 

Jag har haft en helt fantastisk helg i Sthlm. Intensiv men jäklar så kul. 

Lotta o hennes man Matte hämtade mig vid flyget. Matte körde in oss till city. 
Lotta hade bokat in oss på Grand Hotell. Lyx. 
Vi åt räkmacka och drack skumpa på Grands veranda. 


Shoppade lite. Sen satte vi oss på en uteservering och tog ett glas. Nää...var nog kanske två. Hehe. Vi satt iaf en lång stund i solen o bara njöt. Lyx. 



Upp på hotellrummet och fixade oss. Då kom två kompisar till Lotta dit. En av tjejerna är från Kalmar. Vi hade lite förfest på rummet. 

Jäklar vad lyxigt det är på Grand. Badrummet är det finaste jag sett. 


Vi gick ut och käkade. Sen var vi en runda på Café Opera o dansade. Och så vidare till Golden Hits. 
Jäklar vilken kul kväll. Tack alla inblandade. ❤️








På lördagen när vi vaknade var vi rejält slitna till att börja med. Pjuuh!
Trodde aldrig jag skulle överleva dagen. 
Kände mig sjukt trött i huvudet. Så mycket olika ljud och hög volym hela kvällen tär på mig. 
Och ja, självklar gjorde alkoholen sitt oxå. 

Men vi piggnade till och hade en mysig dag på stan. Shopping. Lunch. Fika. Sen handlade vi massa gott till kvällen på vägen hem. 

Vi kröp ner en stund i Lottas säng och tog en powernap. 
Och efter dusch o fix så var vi redo för kvällen och tjejfest. 

Ett härligt gäng kom till Lotta och vi hade en väldigt trevlig och mysig kväll. 
Det var några jag träffade för första gången men dom andra tjejerna har även blivit mina vänner. Som sagt, jag är lyckligt lottad. 









Mia en av tjejerna säljer kläder
För Love Forever och vi fick prova. Jag blev helt kär i en byxdress. 




I går hade vi en härlig, soft söndag. Sovmorgon. Repris av Så mycket bättre. Var ute och gick. Middag 

Sen körde Lotta mig till flyget. 
Hade så klart hemlängtan. Men...alltid lika jobbigt att lämna Lotta och hennes härliga familj. ❤️
Nu ses vi inte förrän i februari. Gaaah!  Då ska vi gå på Lena PH. Längtar. 

På flyget hem satt en liten pojke som reste ensam. Han var ledsen så jag satte mig brevid honom.
En härlig, pratglad liten kille som skulle fylla sex år. Han lärde mig allt om Lego Star wars. Hehe
Han skulle hälsa på sin mormor och morfar. 
Han var så gullig och han höll mig i handen när planet lyfte. Lille gubben...

Resan hem gick snabbt och vi hade en mysig kväll när jag kom hem. Massa gos med Emma ❤️

Här är en bild på halsbandet och armbandet jag hade gjort till Lotta. La det i en flaska så hon fick flaskpost. 




Nu har jag fått tillbaka lusten att pärla igen...

Idag har jag jobbat. Tagit en pw. Varit ute och tagit höstbilder med Emmis. 






Älskade barn ❤️

I em kom syrran och Meja
Josse stannade på en kaffe innan hon åkte. Meja ska sova här inatt. 
Tjejerna har haft en väldigt rolig em/kväll. 
Nu sover dom gott efter lek, bus och filmmys. 


Direkt när jag såg bilden ovan fick jag gå in och kolla i Emmas rum. Hyllan ser sne ut på bilden men är inte sne på riktigt. Hur kan det bli så? Måste hållt mobilen snett när jag tog kortet. 


Jag sitter och njuter av att titta på min fina lykta från Lottas lilla butik. ( Me like )



Snart sängen. Tröttast. Full med energi och taggad för framtiden och massa roligheter. Men är verkligen trött efter den intensiva, händelserika helgen. 
I morgon är jag ledig. Då blir det Ikea. Lekrum och lunch. 

Natti ❤️


Tack älskade Lotta för allt. Det bästa med dig är att du är du. Och att du tycker om mig för den jag är. 
Du vet allt, ja allt, om mig men gillar mig ändå. 
Vi ger på olika sätt och kompletterar varandra väldigt bra. Olika på många vis men ändå så lika. Soulmate ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar