tisdag 13 oktober 2015

Tandläkaren

Jobb
Gym
Hem och mysa med Emma som var hemma även idag. Dock pigg och feberfri. Så skola i morgon. 
Lunch
Spelade UNO
Sorterade allt Emmas lego. Gaah! Tog sin  lilla tid. 
Tog en pw
Micke drog till jobbet
Tog ett bad
Middag
Emma gjorde läsläxan. 19 sidor. Pjuuh. Lång bok. Men hon är superduktig. 
Till tandläkaren med Emma
Inga hål. Fina tänder. 
Handlade 
Hem och åt kvällsmat och tittade på film en stund med Emmis. 
Emma gick och la sig. 
Jag hängde tvätt
Slog mig ner i fåtöljen framför tvn. Tända ljus. Lugnt och skönt.

Är inte i form. Trött. Ofokuserad. Ingen energi. 
Skrattar men är inte glad. Ler, med munnen, men gråter inombords. 
Varför? Ja säg det. Förmodligen så är jag bara utmattad. Sjukdomar och läkarbesök. Stressad och orolig och tycker det trycker över bröstet. 

Fick ringa öron idag. Hade ont i örat hela natten. Och det fortsatte hela dagen så jag ringde öron. Ny tid dit. Suck. 
Måste alltid ringa när jag får ont i det opererade örat. 
Skär bort skiten helt! Lika bra. 

Nä. Jag får rycka upp mig. Ska försöka tänka mer positivt. 
Har ju faktiskt massa roligt o trevligt att se fram emot. Det kunde varit värre, om man sä. 


Alltså, Lulles bredbara pastej på Långfranska!!! Munorgasm. 
Maaugiiskt!

Ledig imorgon. Slapp ett besök hos tandläkaren. Dom ringde idag och sa att min läkare var sjuk. 
Tjohoo!
Nu kanske det äntligen vänder?!

Natti ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar