onsdag 7 oktober 2015

Banandatten

Men allvarligt 
Kan man vara så här trött?
Det enda jag har tänkt på hela dagen är sova. Det gjorde jag en stund på soffan tidigare idag. Ändå är jag precis lika trött. 
Somnade i badkaret förut oxå. 

Idag har jag varit med Emma i skolan en stund. Mysigt. Underbara barn och en fantastisk klass. 
Superbra lärare oxå. Och en stor eloge till henne för tålamod och engagemang. Vilket jobb alla lärare gör. ❤️
Jag var trött efter bara två timmar i skolan. 
Var med på rasten oxå och körde banandatten ( väldigt kul) ,kurragömma och King. 
Ska snart hälsa på igen tror jag. Men först är det Mickes tur. 
Emma var så glad över att jag var med idag. ❤️

Efter skolan cyklade hon till en kompis. 
Jag grejade hemma. Rensar o rensar. Vi byter rum och grejar nere i källaren. Kaos överallt. Pjuuh!

Krönikan inskickad. Och så var jag på gymmet en runda. Orkade dock inte så mycket. Körde bara lite kondition på crosstrainern.  Är öm i HELA kroppen efter passet i "buren" igår. 
Men det var ändå så pass kul så jag har bokat mig på det i nästa vecka oxå. 

Imorgon är jag ledig. Skönt. Balansträning och simhall på schemat. Jag längtar efter en dag då ingenting är inplanerat. 

Nu tv o nåt gott att tugga på. Jag är hopplös med tv-ätandet. Gaaah!

Trevlig kväll. 

Grattis till fina Mille som fyller 7 år idag. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar