måndag 19 oktober 2015

Olika är bra

Idag har jag skrivit en väldigt personlig krönika. Om en liten tjej som är väldig nära mig.  Men jag fick tillåtelse av föräldrarna. Har inte skickat in den än. Hoppas den blir godkänd av chefen. Har aldrig hänt att den inte är godkänd men denna gången är det lite mer "närgånget". Eller hur man ska förklara. 
Jag vill bara så gärna få fram att olika är bra. Att inte döma någon innan man vet dess bakgrund eller historia. 
Att ge alla en chans.

Om den blir godkänd kommer den på fredag. Läs vet ja

Annars idag har jag mest bara varit trött faktiskt. 
Orkade knappt gå upp i morse. Klockan ringe om och om igen. Snooze!
Cyklade i regnet och lämnade Emma. Vidare till gymmet. Hoppades på att få energi. Körde "bara" kondition. 
Hem och vilade. 
Skrev krönika. 
Vilade igen. 
Micke hämtade Emma och hennes kompis i skolan. 
Han åkte till jobbet. 
Dom lekte och jag satt och pärlade. 

I kväll har Emma gjort matteläxan. Läsläxan. 
Hon har uppträtt som Violetta 

Hittade lappar i hennes rum förut. 
Kom-ihåg-lappar?! Allaredan? Hon är för rolig. 
( Elsa är en docka )


Vi har haft en mysig kväll. Detta barn ger mig så mycket kärlek. Hennes skratt. Hennes gos och kramar. Hennes närhet hjälper så otroligt mycket när jag har en dålig dag. ( vilket jag har haft idag ) ❤️

Men nu hänger jag i fåtöljen och njuter av lugnet. 
Ser tv och har ätit lite kvällsgott 



Imorgon jobb. 
Bli bjuden på lunch.  
Och så ett pass på gymmet imorgon kväll. Ska köra crosscage igen. Blir trött bara jag tänker på det hehe
Men kände verkligen förra gången att det gav så himla mycket. En bra genomkörare för hela kroppen. 

Trevlig kväll ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar