torsdag 1 oktober 2015

Ultraljud


Idag har jag hoppat från trampolinen i simhallen. Jisses. Har lovat Emma att nästa gång i simhallen ska jag hoppa från 3:an. Hoppsan. Tror det dröjer ett tag innan jag hänger med till simhallen igen hehe

En mysig eftermiddag i simhallen iaf. Micke var oxå med. Mellis, bus och lek , Emma hade simskola och jag simmade lite. 

Idag har vi rensat som galningar i källaren. 
Hittade Mickes gamla "sluta 9:an" tröja. 
Rätt kul läsning. Jag hade skrivit måååånga gånger på den. Hehe


Undra om jag har kvar min?
Den dyker nog oxå upp i rensningen...

Hittade kort på mig

Rätt söt som liten. Många säger att Emma är lik mig när jag var liten.
Har så svårt att se likheten. 

Idag när jag var på gymmet pratade jag med en gammal vän från tonårstiden .
En vettig människa som fick mig att tänka till lite. 
Bry dig inte så mycket om vad andra tycker...sant!

Idag har Oatric och Tilda varit på andra ultraljudet men den lille busen i magenlåg inte så bra så det gick inte se könet.
Men det var en perfekt liten bebbe på alla vis ❤️ Längtar så...

Imorgon ska jag och Emmis hälsa på syrran som flyttat hemifrån. Sen ska Emmis sova där. Mys ❤️

Imorgon är det fredag...igen!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar