fredag 9 oktober 2015

Bröstcancer

Jag var livrädd idag. Trodde jag skulle få beskedet bröstcancer. Särskilt när läkaren, som för den delen var helt underbar, kom in och småpratade om livet en bra stund innan han gav besked. Pratade om mitt jobb. Mina barn. Etc. 
Då kände jag bara, han vill lugna mig typ. 
Jag fick inget dåligt besked men inget bra heller. 
Proverna behövde tas om. Hade varit mycket blod i så man hade bara kunnat se lite av provsvaren. 
Just nu är jag en riskzonspatient. 
Jag hade C3. 
C1 är fullt frisk. C5 är utvecklad cancer. 

Nu är det bara att vänta o se vad proverna säger
Kanske tar man bort knölen oavsett. 
Annars tätare kontroller för min del.

Så ,ja, det är bara att vänta ...hatar att vänta!!!

Ska försöka ha en bra helg och inte fundera så mycket. 
På måndag är det dax igen. Nästa jobbiga grej. Till hud för hudförändringarna. Shit vad jag är trasig!

Är helt matt 
Känner mig rätt uppgiven. Hur mycket ska man orka med?
Menieres. Opereras. Dövpå ena örat. Öva upp balans. Konstant trött. Knöl i bröstet. Hudförändringar. Tänder som bråkar. Sne käke. Bettskena. Huvudvärk. 
Inte blir det bättre av att min mage strejkar. Förmodligen av all stress, oro och mediciner. 
Jo men så att eh... Annars mår jag bra. Hahaha. 

Fast jag mår rätt bra. Bara lite gnälligt idag. 

Nu en kaffe sen gymmet
Och sen kvalitetstid med familjen.
Imorgon dans för Emma sen lämna henne hos mormor och morfar. 

Sen en tjejförfest hos Nina för att sen möta upp grabbarna ute och äta middag. 
Bästa ❤️ 

Ha en bra helg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar