söndag 11 oktober 2015

Fashionista

Vår dotter är verkligen en liten modetjej.
Hon kryssade kläder i HM-katalogen som hon ville ha. Gissa om hon blev nöjd och glad när hon fick dom 


Finast ❤️

Igår skickade min vän Sonja kort som hon hade hittat på Micke och mig från högstadietiden. Haha sååå kul

Igår hade vi en superkul kväll
Först tjejträff hemma hos Nina







Sen middag på Gröna stugan. Sjukt god mat och väldigt trevlig sittning.  
Micke vann golftouren. 

Sen gick vi ut på puben en runda 

Liiiite seg idag. 
Passade ganska bra att Emma kom hem från mormor lite hängig. Givetvis supertrist men då kunde vi alla slappa tillsammans. 
Bakissjuka och febersjuk då får man svulla. Det är sen gammalt...

Emma får vara hemma från skolan imorgon snorig , huvudvärk och 39 i temp. 
Dock lite piggare nu med panodil i kroppen. 
Men vi har kört en riktig vilodag. Skönt!

Imorgon ska hag till hud och kolla alla mina "konstiga" fläckar igen. 
Kräks snart på sjukhus och läkare. Bläää

I fredags fick jag blommor och glass av Helena

Tack ❤️

Nu ska jag fortsätta slappa ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar