tisdag 20 oktober 2015

Crosscage

Är så otroligt glad över min lilla låda som jag fick till förbannat bra. Om jag får säga det själv. 
Försök bortse från sladden och den trasiga tapeten. Den ska målas ;)

Är så himla nöjd med vårt tv-rum nu. Älskar't
Ett helt nytt rum. Trots att det enda som är nytt är tapeten och lådan. Allt annat fanns här hemma. Men har bara flyttats eller letats fram ur gömmorna. 






Och det blev så sjukt mycket bättre utan gardiner. 

Ligger utslagen i soffan. Helt utmattad. 
Crosscage tar verkligen musten ur en totalt. 
Jag är verkligen helt genomsvett
efteråt. Och totalt slut
Men det känns ändå förbannat skönt i kroppen. 
Kommer somna gott ikväll. 

Ikväll märktes det att Micke var ledig. Han paxade tv-dosan. #fotboll

Nu ska jag sova. Tröttast!
I morse kom jag knappt upp. Var riktigt segt. 
Och det var fortfarande mörkt när jag cyklade till jobbet. 

Imorgon blir det lite sovmorgon iaf. Till 7. Pjuuh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar