tisdag 6 oktober 2015

Cross cage

Å fy fanken så trött jag är. Trött i knoppen. Trött i kroppen. Totalt slutkörd. Har varit på ett cross cage pass på gymmet idag. Hjälp vad tufft. Tre varv och så konditionsövningar mellan varje varv. 
Helt utmattad. Men så skönt att köra igenom kroppen rejält. 
Och skönt att vara så här trött. Kommer somna innan jag lägger ner huvudet på kudden. 
Och jag behöver en natt med sömn. Kunde tyvärr inte sova natten som var. Så imorse när jag skulle till jobbet var jag så trött så jag nästan somnade på cykeln på väg dit. 
Så orolig för läkarbesöket på fredag. 
Tror ni det kan vara nåt allvarligt?
Nää. Då borde dom ha ringt och bett mig ta med någon som stöd. Om det skulle vara en jobbigt besked alltså. 
Det måste bara handla om att jag måste ta nya prover. 
För dom kallar mig väl inte för att säga att proverna är bra?
Jag fattar ingenting...
Men försöker att inte tänka på det. Jag får veta på fredag. Och jag tror att när jag går därifrån kommer jag andas lugnt, le och tänka: Det här var ju inte så farligt. 
Och jag har varit orolig helg i onödan!

Emmis bjöd in mig på kvällsfika i sitt rum förut. Mys ❤️

Sen har jag suttit framför tvn och svullat. Sara lärde mig att äta Digestivekex med ost och banan på. Sååå gott. Skit oxå. Jag som skulle sluta att "tv äta". Allt är Saras fel!!!

Imorgon ska jag följa med Emma till skolan och hälsa på en stund. Det ska bli kul. 

Krönikan är klar och ska skickas in imorgon. Den kommer handla om egentid. Är man en dålig förälder för att man vill ha tid för sig själv?
Att "checka ut" en stund och bara vara Malin?
Läs vet ja! Den kommer på fredag. 


Natti ❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar