fredag 16 oktober 2015

Finne på hakan

Bra start på helgen. Vaknar pmsig ( vill slå ihjäl nån ) och så värsta finnen på hakan. Gaaaah!
Alltså. Finnar, hur naturligt som helst. Ändå stör man sig så mycket och ursäktar sig nästan när man pratar med nån. 
-Jag har en finne på hakan
Haha som om dom inte har sett det. 
Tur att jag inte ska göra nåt särskilt denna helgen. 
Bara familj och arbetskamrater ( och jag själv ) som behöver se eländet. ( finnen )
Den är större än den ser ut på bilden och typ helt omöjlig att sminka bort. Panik!
Jag får nästan aldrig finnar. Kanske därför jag stör mig extra mycket. 
Men tur att den kom denna helgen och inte nästa när jag ska till Sthlm och ut på trevligheter. 

Igår var det jobb på schemat
Gym
Och så simhall med Emma. 
Jäklar vad duktig hon blivit
Dyker i stora. Simmar långt under vatten
Simmar flera längder i bassängen
Och är superduktig på att simma rygg. 
Hon dyker ner på det allra djupaste. Gör kullerbyttor i vattnet. Helt galen och en alldeles badtokig liten tjej. Stolt mamma ❤️


I helgen blir det jobb, tapetsering och en ganska soft helg

Jag laddar för nästa...

Trevlig helg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar