måndag 19 oktober 2015

Lull lull

Idag har jag jobbat. 
Emma har lekt med kompis. 
Patric och Tilda kom förbi. Dom har kollat på hus här i Lindsdal. Nära oss. Hoppas för deras ( och min ) skull att dom "får" det. ❤️
Jag har varit på indoorpass. Och lull-lullat här hemma. 
Flyttat på saker, blommor och ljusstakar typ 100 ggr för att få till det och vara nöjd. Kanske ändrar igen snart men just nu är jag nöjd. 
Nya tapeter. Ut med gardiner. Bytt plats på saker. Upp med nytt ( inte nyinköpt utan som fanns här hemma) och vips så blev det ett helt nytt rum. Älskar't. 





På pallen har jag lagt lite tapet. Testar hur det kan bli om jag tapetserat den med samma som väggen 



Har kommit på en annan idé som jag ska greja med oxå i veckan. Älskar att ändra om och fixa. 

På hyllan på "nya" väggen satte jag en gammal fotoram men tog bort glaset
Helt ok!


Ska bara ha en annan hylla så småningom. Eller slipa denna så den blir lite "gammal". 

Nu sova. Ledig imorgon men till gymmet efter att ha lämnat Emma. 
Sen lite blandat på schemat innan jag ska hämta Emma o en kompis som ska med hem. 

Natti ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar