lördag 17 oktober 2015

Så mycket bättre

Ärligt talat, Så mycket bättre ligger i topp av mina absolut favoritprogram genom livet. 
Jag älskar't!
Och idag har jag både skrattat, gråtit och sjungit med. ❤️

Idag har varit en hektisk dag. 
Startade med att åka till tippen. Slänga massa skräp. Hämta Emma hos Patric och Tilda. Hon hade sovit hos dom ❤️
Hem. Micke och Emma drog på dans. 
Jag plockade och grejade här hemma
Micke o Emma kom hem
En kompis till Emma kom. 
Mamma och pappa kom och så började vi tapetsera. 
Micke och pappa i Emmas gamla rum 
Jag och mamma i tv-rummet. 




Jag är så sjukt nöjd över att jag kunde tapetsera. Ja eller mamma sa vad jag skulle göra hehe

Egentligen hade vi tänkt en vit trä vägg i tv-rummet(Riktigt trä ) Men eftersom vi inte vet om vi ens vill bo kvar i huset kändes det som ett onödigt projekt.
Har funderat lite på att sälja. 
Men då är det ju det där med att vart ska man då bo?

Emmas bästis har varit här hela dagen. Dom har haft så himla kul. Testade sin Halloweenklädsel inför discot på skolan nästa fredag 




Vi hämtade pizza förut och har bara softat hela kvällen. 
Jag har suttit i min fåtölj, tagit ett glas rött och njutit av att titta på Så mycket bättre och vår nya fina "trävägg". Stugkänsla. 


Nu ska jag bara "lulla" lite oxå ( inreda )
Kommer bli kanon!
Jag tog bort gardinerna i tv-rummet. Är allergisk mot gardiner. Ver inte vad jag har  för problem hehe
Men jag tycker aldrig jag hittar några som passar nånstans

Vi har inga gardiner mer än i köket i hela huset nu. 

Snart sängen
Jobb imorgon. 
Och ett indoorpass på gymmet. 

Natti ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar