söndag 1 november 2015

Halloween

Alltså egentligen gillar jag inte Halloween och bus eller godis. Alla helgon är en helg att minnas dom som har gått bort. Ja eller minns gör man väl hela tiden. Men en helg att tända ljus för dom och sakna extra mycket. 
Men men...ungarna älskar Halloween. Och allt för sina barn. Samt att Spökrundan på Skälby är väldigt kul. Och läskig. Vi var där med mamma o Meja. Om vi blev rädda? O ja!
Emma o Meja var så taggade för detta och trots några tårar av rädsla så vill dom  dit nästa år igen. 
Och mamma och jag hade precis lika kul som dom. 

För övrigt så har det varit en skön soft helg. Var bjuden på Halloween fest men tackade nej. Orkade inte. Kände för en hemmakväll. Fortfarande sliten efter Stockholmshelgen. 

Har jobbat, tränat, sprungit, soffhäng, tänt ljus på kyrkogården, gått bus eller godis med Emma o hennes kompisar. Skälby. Filmmys, pw med Helena, Emma har haft kompis hemma och dom hade teater för mig, jag har varit orolig för sonen som haft svensexa i Köpenhamn ( han överlevde. Pjuuh!)  skrivit krönika mm. 

Krönikan kommer denna gången handla om mitt mobil och sociala medier-beroende. 
Läs på fredag!

Nu sitter jag och väntar på att Bron ska börja. 
Sen sängen. Upp i ottan imorgon och till jobbet. 

Ny vecka med en hel del trevligheter. Bästa ❤️


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar