fredag 6 november 2015

Mitt liv ❤️

Det viktigaste i mitt liv är mina barn. Som jag älskar dom. 
I eftermiddags kom Patric o Tilda på en fika. Sen skulle Tilda iväg så Patric stannade hemma på en myskväll med Emmis och mig. 
Tacos och Idol. 
Så mysigt att ha båda hemma.❤️
Jag är så stolt över mina barn. Två olika individer men båda lika fantastiska och kärleken är gränslös.  Mitt allt. Mitt liv. Det bästa jag har gjort. Utan dom vore jag ingenting. Och för dom gör jag allt. ❤️
Och dom är så fina mot varandra. Emma ser upp till sin storebror och han är så fin mot sin lillasyster. Kärlek. 
Är nog lite känslosam ikväll. 
Ibland bara sköljer liksom känslorna över mig när jag ser dom två tillsammans.

Längtar verkligen efter att bli farmor oxå. Patric kommer bli en fantastisk pappa. Och jag en stolt farmor. 
Barnbarn, den extra kryddan i livet. ❤️
Tänk dom som har barnbarn men knappt tar sig tid att höra av sig eller att träffa dom. Jag förstår inte hur man tänker då...men men. Deras förlust!
Fast det finns ju dom som knappt bryr sig om sina barn heller iof sig. Märkligt. 

En fantastisk kväll. 
Emma har även haft sin bästis här. Dom har haft modeshow för oss. 


Dessa fina små goa tjejer. Så glad att dom har varandra.  

Imorgon sovmorgon, gym, stan för en liten tillställning i kärlekens tecken och så lunch med ett gäng härliga människor. 

Har fått beröm för min krönika idag. Det gör mig så glad. 
Så trots lite deppigt pga örat så känner jag mig ganska nöjd med livet...just nu iaf. Det kan ändras snabbt. Haha 


Ha en trevlig helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar