tisdag 10 november 2015

Avsluta saker

Hinner inte blogga längre. Har verkligen fullt upp hela tiden. Men eg vet jag inte vad jag gör. För jag gör hur mkt som helst men ändå blir inget klart?
Är mycket påbörjat överallt men inget slutfört. Det här med att avsluta saker...Blir så trött på mig själv.

Vad händer annars da? Jo förutom att vara mamma, fru, hushållerska, jobbet,gym och så sitta i fåtöljen o tragiskt följa massa olika serier så ja...nä men då händer inte så mkt. 

Men...jag ska inte klaga. På torsdag går jag på semester. ☀️

Har lyckats åka på alla biverkningar som går av denna gången av medicinen. 
Ont i magen. Illamående.Utslag och klåda på kroppen. 
Tillbaka till läkaren idag som bara ska kolla så trumhinnan mår bra. Nån mer bakteriedödande sprit till örat. Och sen hoppas jag att trycket lättar och att örat snart mår bättre. Känns som att någon trycker något hårt mot örat. Superläskigt. 

Igår var Patric, Tilda och syrran ( Lina)
här några timmar på fikamys. 
Emma hade sin bästis här och dom visade upp sin lilla butik dom har gjort nere i källaren. Oerhört fint. Väldigt kreativa barn. Och eftersom vi inte använder källaren så får allt bara stå så kan dom leka när dom vill. 
Det är fördelen med stort hus. Jag behöver inte gå ner i källaren så slipper jag störa mig på alla saker hehe
Sen orkar jag inte plocka hela tiden. Barn måste ju få leka. 
Och jag älskar verkligen när Emma leker och använder fantasin. Istället för att sitta vid paddan o tvn.
Jag vet att jag har sagt det innan men Emma o hennes kompis N leker så oerhört bra. Man märker inte av dom. Mer än när dom vill visa upp nåt eller är hungriga el törstiga hehe
Dom är väldigt fina o snälla mot varandra.
Och dom är sig själva med varandra. Ingen tävling eller göra sig till.  
Emma sa:
-Jag önskar att N var min syster.
Och vi träffar N så ofta så för oss har hon liksom en given plats här hemma o det är aldrig jobbigt att ha henne här. Bara kul när hon kommer. 
Hoppas dom där två håller ihop hela livet.❤️ 

Nähe. Göra lite nytta kanske och avsluta något jag har påbörjat! 

1 kommentar:

  1. Great Article it its really informative and innovative keep us posted with new updates. its was really valuable. thanks a lot.replliques montres very good.

    SvaraRadera