måndag 31 augusti 2015

Lockdown


Men seriöst. Hur bra är inte Johan Falk filmerna?
Har precis sett en film nu. Har bitit sönder varenda nagel. Haft hjärtklappning. Gråtit så ögonen är svullna. 
Älskar Johan Falk!

Startade dagen med gymmet. Gjorde balansövningar. Men ingen bra dag. Allt tog en jävla tid. Glömde ta medicinen innan jag gick dit oxå så jag var nära att kräkas i papperskorgen flera gånger. Usch. 

Trött i dag. Ingen energi. Rullade ner och har legat under filten och sett på Johan Falk, Lockdown. 

Tror jag ska fortsätta min dag så här, att göra ingenting mer än det som är nödvändigt. 
Äta, gå på toa och sova. 
Ja och så vara mamma när Emmis kommer hem. Fast hon ska ta med en kompis hem efter skolan så då ska jag lägga mig och läsa lite. 

Snart lunch. Sen ut och gå en runda tror jag. 
Frisk luft är alltid bra för kroppen. 
Och knoppen. 

Igår var vi på bio. Insidan ut. Fin film och bra tanke kring den. Men nja... Tycker nog den var medium bra. 
Men det viktigaste är ju ändå att Emma gillade den. 





Idag är det måndag och första dagen på denna veckan. 
Denna veckan blir det inte så mycket mer än jobb, gym och fritidsaktiviteter för Emma. 
Och massa mys på kvällarna med tända ljus. Hösten har börjat!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar