söndag 23 augusti 2015

Aldrig mer

Jag vet...säger det ofta dagen efter fest. Har egentligen inte varit särskilt bakis idag men känner ändå känslan att jag aldrig mer vill dricka. Kroppen och knoppen mår ju bara blääää
Det är absolut gott med ett glas ibland men att vrålfesta är inte riktigt min grej längre. 
Men...det var en superkul kväll igår. Lugn och stillsam med en låååång sittning på Krögers. 
Helena kom hit på em. Och vi firade att hon har kommit igång med försäljning av sina tavlor. 
 
Hon är grym på att måla. 







Vi åkte vidare in till  Krögers som framåt kvällen fullständigt svämmade över med folk. Och hela laaamtåjet kokade. Det var ju Nattloppet igår. 
Ingela kom och mötte upp en runda oxå och det blev en väldigt trevlig kväll med många skratt. 
Vi försökte på oss att dansa lite oxå men det får sådär för mig. Allvarligt? Är det kört för mig att dansa numera? Snyft!
Nä då. Jag ska banne mig öva upp balansen!!!!




Patric erbjöd sig att skjutsa oss hem. Han tyckte mamsen behövde åka hem hihi
Snäll kille ❤️ och det var skönt att komma hem i säng i tid. 

Tack alla inblandande för en väldigt trevlig och rolig kväll !

Idag när jag vaknade så kände jag mig såhär:

Hade helst av allt bara velat sova mig igenom dagen. Pjuuuh!
Men Emma ville något annat. Hehe. Hade dock en mysig och gosig morgon med Emma.
Så härligt när hon kommer och kryper ner på morgonen. Men...just idag behövde jag sova liiiite till så hon fick leka med min mobil. Resultatet:


Igår hade vi en mysig dag på stan. Vi hämtade Emma som hade sovit hos brorsan och Tilda. 
In till nya lekplatsen där hon lekte av sig. 
Sen hämtade vi "lyxlunch" som intogs på en brygga nere vid vattnet. Mys. 









Läste nåt skrämmande, läskigt och tragiskt igår 

Vem fan sitter på lekplatsen vid en skola och trycker i sig knark?!
Jag blir upprörd!

Idag har jag gjort I N G E N T I N G.  Det blev en sån dag idag. 
Micke spelade golf och ikväll är han och jobbar. . 

Emma har haft en kompis här och i kväll gjorde hon sin första läxa. Sen rullade vi ner, poppade popcorn, kröp ner i soffan och såg film. Vår favorit, Big Hero 6. 

Emma har fått sitt första schema. 
Jag blev alldeles tårögd när jag såg det. #känsligmamma
Imorgon ska dom ta skolfoto. Emma har valt och hängt fram kläder. 

Jag har haft en lugn, skön och soft söndag. Mycket mys med världens finaste lilla tjej. Men det finns ingen som kan babbla som hon. Trött i öronen nu. Blir sängen tidigt för mig. Helt slut i både kropp och knopp. I morgon är en ny vecka med både bra och jobbiga saker att se fram emot. Men mest bra ❤️




Bye bye till det och dom som tar onödig energi. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar