tisdag 25 augusti 2015

Upp o ner. Ner och upp

Startade dagen med ett besök hos tandläkaren. Skulle dragit ut en trasig tand. Men det fick vänta. Dels för att hon var rädd att förstöra trumhinnan som håller på att läka. Sen upptäckte hon att min ena visdomstand uppe hade växt rejält fel och gör att jag inte kan bita ihop ordentligt. 
Så den måste opereras bort på sjukhuset. Och då kan man även dra ut den andra. Men ååååå. Suck!

Ringde vc angående hudförändringen på bröstet. Vet ju svaret eg, kanske är därför jag varit rädd för att kolla upp den, men nu ska den undersökas imorgon. 

Ett samtal med mammografin idag med. Min knöl i bröstet ska kollas igen. Och tas prov på. Åååå. Hjälp! Lite orolig över detta. 

Idag har det verkligen varit en känslomässig berg och dal-bana för mig. 
Så less på en hel del saker. Känner att jag inte har någon ork kvar. Och så pms på det. OCH trasiga takpannor. 
Usch för hus!

Men...nåt fick mig även att gråta av lycka idag. Berättar snart. 

Nån som gör mig väldigt glad och varm i hjärtat är min härliga dotter. 

Hon kan göra mig galen. Som idag när jag hämtade henne hos en kompis. Cykelturen hem var mindre rolig med en gapandes, tjurandes, räcka  ut 
tungan-unge. 
Men jag glömde det snabbt när hon kom ut från rummet som popstjärnan Ally
Och hade en dansshow. 
Älskade barn. ❤️

Har varit på gymmet idag och gjort balansövningar. Går framåt men inte så snabbt som jag vill. Börjar bli less på att ostadig och knapra piller.  
Men men...tålamod. 
Blir iaf nöjd över att träningen gett resultat . Skönt att vara igång efter uppehållet efter operationen. 


Krönikan är klar. Kommer på fredag. Kommer handla om mobbning och nättroll. 

Imorgon gym, stan och läkaren. 
Hoppas på ett samtal från chefen så jag vet vad jag ska få för arbetsplats. Spännande! 

Nu sover Emma och för blir det fåtöljhäng framför tvn med lite tisdagsgott. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar