söndag 30 augusti 2015

Skön helg

Vilken härlig helg det har varit. Bra på många vis. Och än är den inte slut. 
I fredags var svärmor och Ingemar här och hjälpte oss såga ner träd i trädgården. 






Jag var inne i stan i fredags em och fikade med Patric och Tilda. 
Tilda och jag gick även runt och kollade lite i butiker. 

Micke och Emma hämtade upp mig. Vi hyrde filmer. Hämtade pizza och körde soft hemmakväll. 

Lördagen blev det träning för mig men gjorde mig illa i axeln. För tunga vikter kanske. 

Vi körde grenar och grejer från träden vi hade sågat ner. 
Emma lekte med en kompis. 
Vi blev spontant inbjudna till syrran på grill. 
Cyklade hem dit för lite samkväm. 
Hem och såg en Johan Falk-film. Bästa!

Idag på morgonen drog Emma ut sin lösa tand. Så stolt, lycklig och nöjd tjej. Den har hängt på en tråd i flera dagar och vara varit till "besvär". 
Men nu är den borta. 

Det ska vi fira med en bio. 
Emma, jag, Helena, Ebba och Elsa ska se Insidan ut i em. 

Nu ska jag bara byta om. Köra en spring och gå-runda. Varva lite. 
Sen se reprisen på Sprinh. Lunch, kasslergratäng.  Stan och bio. 
Det är vår söndag det. 
Fantastiskt skön helg!

Hoppas på att höra av läkaren i veckan och en tid på hud. Har nämligen hittat en fläck till på ryggen. Hjälp!
För övrigt blir det en ganska soft vecka. 
Gym. Jobb. Simhall med Emma. 

Ha en skön söndag. Idag känns det höstigt ute. Men jag gillar det. Mys ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar