tisdag 11 augusti 2015

Bakslag

Ingen bra dag. Startade dagen med en hemsk smärta i örat. Trots värktabletter var jag lipfärdig ett tag. 
Ringde läkaren som bad mig ta tempen, 39.1. What?!
Visserligen kände jag mig matt o frusen men så hög?

Min läkare hade ingen tid förrän to. Men står på avbokningslista så jag kan få komma tidigare. 
Är ingen fara så, jag överlever. Är mest rädd att trumhinnan har gått sönder igen.

Så nu är det ryggläge som gäller. Bläää vad segt. 
Varför måste det alltid bli ett bakslag när det går framåt?

Kanske skulle passa på att ringa läkaren igen om hudförändringen på bröstet när jag ändå är igång. 
En "blåsa" som blivit ett sår som aldrig vill läka riktigt 
Torkar ibland och vätskar ibland. 
Upptäckte den förra sommaren. Borde ringt innan egentligen med tanke på hudförändringen jag opererade bort i pannan. Jag ringde iaf tidigare i vår och fick en tid i juni. Men...givetvis den dagen jag fick op-dagen på så jag avbokade. Sen har jag bara struntat i att boka ny tid. Men jag måste kanske...




 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar