torsdag 20 augusti 2015

Brynolf och Ljung...

...alltså på riktigt, hur fan gör dom? Dom är ju helt sjuka på att trolla. Nu snackar vi magi. Jag fattar verkligen ingenting. 

Vilken fantastisk dag det har varit. 
Vilket väder. Älskar't.

På förmiddagen tog Micke och jag en 5 km pw på Stensö. Underbar miljö. Sen satte vi oss på stenarna precis nere vid vattnet. Vi hade med fika och satt bara och njöt av stunden. Där snackar vi oxå magi...och det gav massor av energi. 
Varför gör man inte sånt lite oftare?










Hem och låg i trädgården och bara softade. 
Lille "Kotte" ,som bor i vår lavendelbuske, kom på lite lunch. 

Micke hämtade Emma som tog med en kompis hem. 
Jag drog till gymmet. 
Emma och Micke åkte till stranden för ett eftermiddagsdopp medan jag tvättade och plockade här hemma. 
Fick en fin bild skickad till mig på Emma. Hon är verkligen fotogenique.

Jag tog välbehövlig och välförtjänt
 paus i grejandet här hemma. Njöt av tystnaden och lugnet. 

När dom kom hem lagade vi tacos. På en torsdag, så det kan bli :)
Sen har vi bara hängt tillsammans framför tvn. 
Emma har legat på golvet och ritat. 

Jag blev lite väl gungig nu ikväll. Känner mig full. (Nää. Jag drack inte ens ur vinet jag hade i glaset för flera timmar 
sedan)
Har tagit en tablett mot gunget och ögonen börjar bli rejält grusiga. Kroppen avslappnad. 
Snart sängen. 

Natti ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar