onsdag 12 augusti 2015

Meteorskur

Ni vet väl att man kan se en meteorskur ikväll/natt?
Ska titta om jag kan se nåt innan jag lägger mig. 

Har i princip sovit hela dagen. Varit matt, yr och alldeles skakig. 

Vaknade till liv nu ikväll. Preparerade mig med panodil, tog en dusch och satt ute och njöt av den sköna kvällen en stund. 
Frisk luft gör susen. 
Även en god tallrik med räkor. 
Mums!

Har inte så ont i örat just nu men ska ändå till läkaren imorgon.
Bäst att bara kolla så att trumhinnan inte gått sönder. 
Och så några nya balansövningar. 

Känns lite trist att ha missat Mini tri och en träff med syster yster ikväll. Men jag hade inte pallat att ge mig ut. 
Kändes som att springa ett maraton när jag skulle ta mig in i duschen. 

Har mått bättre ikväll och hoppas på att må ännu bättre imorgon. 

Glöm inte kolla meteorregnet/fallet innan ni lägger er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar