fredag 14 augusti 2015

Fullt ös

Ja det är inte direkt någon vila när man är hemma en hel dag. Fullt ös på Emma hela tiden. Gör hon inte hinderbana så hoppar hon höjdhopp. Eller är på studsmattan. Spelar boll. Leker häst. Blåser såpbubblor eller hoppar i vattenspridaren. Eller så är hon en sjöjungfru som heter Glitter. Hihi

Men vi har haft det mysigt. Det blåser ute men i vår trädgård är det lä och står helt stilla. Man kokar typ. 







Har rensat Emmas garderob idag. Oj vad kläder som var för små. Hon börjat skjuta iväg på längden den där lilla damen. 

Jag var på gymmet i morse och körde lite balansträning. 
Jobbigast är att cykla dit. 
Spänner mig så mycket och håller så hårt i styret att jag nästan får kramp. 

Medicinerna gör mig slö och kass i magen men annars mår jag bra :)

Krönikan i tidningen idag

Handlar om Ironman och att börja första klass. 
Om min sons lärare i lågstadiet, Ulrika, som spelade stor roll för hur resten av hans skolgång blev. 
En otroligt bra lärare. Hennes son, Adam Nilsfors, kan ni heja på imorgon längs vägarna. Han är en av alla Ironman-hjältar. 

Emmis och jag kör en mammaEmma-dag idag och bara myser. 
Lite fredagsgott och kanske nån film. 
Emma får inte använda paddan idag. Paddförbud helt enkelt pga av en händelse! 

Nästa vecka börjar vi med godisfritt
 igen. Jag ska ta tag i kost och 
träning. Ska köra 3 v och se om det ger resultat. Kommer före o efterbild. 

Ha en härlig fredag ☀️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar