torsdag 13 augusti 2015

Balsam för själen

Har varit hos läkaren idag. Gick väl sådär. Trassel med örat...igen. Och dom var oroliga för dom vet ju inte om det även "spökar" inne i örat där dom har grejat. Fick nån dunderkur med antibiotika.
Pratade om min balans som inte blir så mycket bättre. Det går sakta framåt. 
Är ju väldigt trött och matt oxå och har haft mycket ont i huvudet. 
Fick veta att jag är en "specialare". Det ingreppet dom har gjort på mig har dom aldrig gjort på någon. Iaf inte här i Kalmar. Så dom vet inte hur dom ska hantera mig. Dom vet inte hur lång tid det kan ta för mig att återhämta mig. Jag är tydligen någon försökskanin och dom ska noga följa upp mig. Dom diskuterar mig på läkarträffar. Spännande. 
Tyvärr så verkade balansorganet som dom har slagit ut ge lite tecken på liv på testerna idag. Men man vet inte säkert än. 
Bara att vänta och se...

Jag fick en annan medicin som ska vara bra för yrsel. Så att jag ska våga trotsa ostadigheten. Men...fick stränga order om att inte pressa mig själv för mycket för då kan hjärnan bli paralyserad. 
Jahoja...åter igen...jag är ju värdelös på att göra nåt lagom!!!


Efter sjukhuset åkte vi och hämtade mat. Slog oss ner i slottsparken och softade. Emma lekte på lekplatsen en stund och så gick vi runt och tittade lite. 
Så mysigt. Så fint. Balsam för själen. Terapi. 













Jag har blivit med hatt. Lagom till sommaren är slut hehe
Men jag kommer ändå inte våga använda den. 
Jo kanske i Thailand. 


På tal om Thailand. Hämtade ut ett par klänningar jag hade beställt från Nelly. Som jag tänkte ha på bröllopet. 
Tror ni nån satt bra? Nääää
Skit oxå!
Måste ta tag i kost och träning nu. Måste bli lite nyttigare. 
Funderar på att köra en rensning med Forevers C9. 
Detoxa , gå ner i vikt och komma i form lite. 

Nu sitter jag i min älskade fåtölj och ser en dokumentär om andra världskriget. 
Intressant. 
Älskar serier och filmer om det. 
Det fascinerar mig. Även om det är hemskt. 

Dags att krypa ner nu och kramas...med kudden. Natti ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar